neděle 2. dubna 2023

Duben 1

 Ahoj ahoj! 

Tak se zase po týdnu hlásím. Jdeme rovnou na to.

Tenis byl super! Náš trenér (co vypadá jako Zac Efron) je fakt dobrej. Netušim jak se to stalo, ale nechal hrát mě a jednoho mého "už kámoše" mezi pokročilýma. Takže sice to byl docela masakr, ale bylo to něco novýho. Zítra jdu znova, tak jsem zvědavá, jestli si to po minulý hodině nerozmyslí a nevrátí nás mezi začátečníky :D A teda po tenise to bylo poprvé, co jsem porušila ramadán a vypila skleničku vody. Zkoušela jsem to bez toho, ale prostě to nešlo :D

V úterý jsme si byly s Laetitiou vyzvednout písemky ze statistiky a dobrý! Dostala jsem 19/20, což se mi moc hodí, protože tohle pololetí musím zvládnout na první pokus, a mít předmět, co mi bude zvedat průměr se moc hodí. Jinak bylo úterý přednáškový a protože nás čekala další písemka ze statistiky, strávily jsme několik hodin nad příklady. Co miluju na útercích a čtvrtcích jsou pak naše společný večeře. Končíme obě kolem půl osmé, tak to vždycky tak tak stihnem do jídelny a pak se různě procházíme městem a krafeme. Jen mě mrzí, že Laetitia nebude příští rok pokračovat, tyhle naše noční procházky mi budou chybět.

Středa byla docela mizerná. Nějak to na mě celý prapodivně spadlo a jak jsem měla hlad, tak to prostě za moc nestálo. Zaspala jsem do školy, takže jsem se nepotkala s Laetitiou, ale aspoň jsem se pak dostala za Louim. Zase jsme spolu dělali statistiku a teda, ten má nervy... Za Melinou jsem nešla, protože jsem měla podezření, že na mě něco leze, a ani jsem neměla na nic náladu. Nicméně jsem byla jediná z naší skupinky, kdo mohl jít na večerní hodinu od šesti do osmi a tak jsem prostě musela. Náladu mi to rozhodně nezlepšilo, protože učitelka přetáhla a já kvůli tomu nestihla jídelnu. Naštěstí všechno zachránil kebab, a nakonec ten den nebyl zas až tak nezvládnutelnej :)

Čtvrtek byl docela v pohodě. Ranní přednáška, pak jsem se zašila s angličtinou, angličtina, pauza, francouzština a večeře s Laetitiou. Angličtina je hustá. A dost zbytečná. Od začátku jsem věděla, že to k ničemu není, ale ještě něco mi tam nějak neštymovalo. A pak jednou Ninon řekla, že ta učitelka prostě trochu moc mluví. A to je přesně ono! Mluví francouzsky a je k nezastavení. Máme 60 minut aj týdně, věcí, co máme udělat nad hlavu a ona spustí asi na 25 minut něco ze svýho života. Ninon to naprosto drásá, protože se nám vždycky snaží dávat rady do života a hoodně zjednodušuje různý psychologický problematiky. Kolikrát jsem za tu hodinu musela pohladit Ninon po zádech a říct jí, ať to nechá plavat ani nevim... Během pauzy jsme se s dalšíma holkama z naší skupiny ocitly v knihovně. To bylo hustý. Takový trochu celý zmatený, protože to nějak zorganizovala Ninon a já ani Laetitia jsme netušily o co jde. Tak jsem tam seděla u stolu s dalšíma třema holčinama a vysvětlovala jim jak se počítá tohle a tohle... Zase statistika :) Ale bylo to zajímavý. Sama jsem si v tom nebyla úplně jistá, ale z těch holek jsem toho dala dohromady asi nejvíc, tak to byla taková celkem vtipná improvizace :)

V pátek přišla statistika, což nakonec nebylo tak strašný jako jsem čekala, ale ruku do ohně za to, co jsem tam psala bych určitě nedala! Ale jinak to snad celkem šlo.

V sobotu dopoledne jsem se vydala za jedním pánem, co jsem se s ním domluvila na takové mini brigádě. Jednou týdně asi tak na hodinku pomoc s úklidem. Myslím, že to nemohlo dopadnout líp. Ohromnej sympaťák, žádná držgrešle... Naprosto spokojená :D

Dneska (v neděli) už se nic spešl nedělo. Byla jsem dopoledne v kostele, kde jsem už podruhé porušila ramadán, a to při večeři páně. Já vím, že jsem si ten chleba nemusela dávat, ale dali si všichni, fakt jsem si to hlídala, tak jsem podlehla a stala se ze mě ovce. Co ale bylo zajímavý, že nabízeli víno, nebo nějakou červenou šťávu, jako nealko variantu, kterou pak mohly i děti (a já :D). Nicméně ten můj ramadán mě zatím moc nenadchnul. Dneska je to dvanáctý den a žádný zázraky se nekonají. Spíš se jen (až bych řekla nezdravě) upínám k sedmé hodině, kdy zas budu moct jíst. Kdybyste mě viděli v úterý, kdy to vypadalo, že nestihneme naší jídelnu, okamžitě by vám bylo jasné, o čem mluvím. Ale co. Zítra to bude polovina, takže to už do konce nějak doklepem :D

Tak se mějte hezky, třeba zas za týden :)

Žádné komentáře:

Okomentovat