sobota 7. března 2020

7. 3. Dvaadvacátý týden

Jak se tak koukám do svýho diáře, tak se vlastně asi nic spešl tenhle týden nedělo. V pondělí jsem první hodinu nešla do tělocvičny, ale začal nám trimestr plavání. Krom toho, že musíme nosit takový ty čepice, je to super. Akorát jsem si tenhle týden tu čepici, plavecký brýle i čočky zapomněla na intru... Tak musím nějak vykoumat, jak to udělám XD. V úterý jme měli místo francouzštiny a fyziky takovou přednášku o tom, že se nemáme bát mluvit o svých problémech, a že všechno se dá vyřešit... Odvařená jsem z toho nebyla, ale když to někomu pomůže, tak proč ne. A navíc jsem si mohla připsat body do plnění výzvy "Skautský borec", a to se počítá :). Ve středu jsem po dlouhé době zase nazula tenisky a šla na basket. Ten mi tu chybí! Takže když na něj můžu jednou za týden dorazit, tak se vždycky tak sedřu, že mě všechno bolí ještě tři dny.
   Tenhle týden jsem si pořídila s mojí kámoškou lístky na cirkusový studenty ze druháku, který budou mít koncem měsíce vystoupení, tak se na to děsně těším! Jinak už se asi vážně nic zajímavýho nedělo... Byla jsem v sekáči, kde jsem objevila dva svetry a silikonový formičky na muffiny, takže jsem dneska odpoledne hned uklohnila jednu várku :D
    Je to hold jen krátký zápis, musím se teď jít věnovat mojí povinný četbě, kterou nám zadal profesor francouzštiny. Samozřejmě jsem doufala, že se mi to vyhne, ale během té vyučovací hodiny řekl, že jí vybíral tak, abych si to mohla přečíst taky... Já dala asi tři stránky a pak jsem to vzdala. V čechách jsem tu knížku nesehnala a tak jsem to lupla v PDF do nějakého internetového překladače, a smířila jsem se s tím, že hold nějaký věty nebudou dávat smysl XD. Hlavní je pointa. Pak už se to dá nějak okecat... Stejně tak, jak jsem to udělala s mým minulým úkolem (analýzou nějakých 4 textů). Nakonec jsem z nich dostala 25,5/30, a nejlepší známka ve třídě byla 26,5/30, takže to beru jako velký úspěch XD.
No nic, už vážně končím... Jukněte kdyžtak na můj instagram (malinovkaaaa), kam jsem dala pár fotek a časem tam budu přidávat.
Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat