pátek 6. března 2020

1. 3. Týden dvacátý a dvacátý první

Tak jsem zase tu! Doufám že se vám stýskalo! A pokud ne, tak mi to radši ani neříkejte :D
Jelikož se na mém blogu dlouho nic neobjevilo, je zřejmé, že byly prázdniny! Ale ještě než se na ně vrhnu, vám velmi stručně vylíčím ten poslední týden, který mě od nich dělil.
   Co si ale budem, bylo to už pěkně dávno, takže nebudem zabíhat do žádných podrobností. Můj diář mi napovídá, že jsem se byla podívat na dalším cirkusovém představení, a jaká novinka, zase to bylo super. Tentokrát to celé trvalo asi jen 45 min, ale to nic nemění na tom, že to bylo skvělý. Celé se to odehrávalo v naprostém tichu a vystupovali pouze dva umělci, kteří se se svými nacvičenými kousky střídali. Po tom, co jsme vyšli z budovy, se naše skupina rozdělila na ty, co se jim to děsně líbilo a na ty, co jim to nic neřeklo. Můj spolužák se pak přiznal, že se dokonce během toho představení rozbrečel.
   A jako druhá velká událost byly narozeniny mojí kamarádky!!! Slavili jsme je celá parta během hodiny volna na náměstí. Donesli jsme brambůrky, kolu, nějakou buchtu, svíčky, a protože to bylo na Valentýna, já s Louise jsme jí koupili růže. Byl to naprosto senzační den. Vlastně zatím asi jeden z nejlepších.
Teď následuje týden prázdnin, kdy jsem byla v Čechách...
   A voilá! Zase jsem seděla v autobuse, směr Francie, tentokrát ale spíš na jih, jelikož jsem měla jet s mojí cirkusovou ségrou a její rodinou na hory!!! Tam vesnice, kam jsme měli namířeno se jmenuje Bonneval sur Arc, a je naprosto nádhernááá. Naše výprava, skládající se z mojí cirkusový ségry, jejích rodičů, nejlepší kamarádky její mamky a babičky, bydlela v té nejrozkošnější chatce, jakou si dokážete představit. A když jste chatku opustili a vyšli jste ven, ze všech stran vás obklopovaly alpy... Na sjezdovkách jsme trávili skoro každý den sedm hodin v kuse (od 9h - 16h, s 30min pauzou na jídlo), takže jsme se ke krbu vraceli pěkně vyšťavení. Počasí jsme chytli skvělý. První tři dny nám krásně svítilo a sníh byl super, pak dva dny sněžilo a byla děsná kosa, takže jsme to zabalili ještě před 16h, a poslední den bylo zase nádherně. Dokonce tak nádherně, že během naší pauzy na sjezdovce, abychom si dali chleba a polévku z termosky, jsem si i přes vrstvu opalovacího krému dokázala opálit horní část obličeje, jelikož jsem si sundala lyžařské brýle.
   Jinak ke sjezdovkám... Nepovažuji se v lyžování za nějakého začátečníka, ale jsem ten typ, co i přesto, že docela obstojně lyžuje, dává přednost modrým a červeným sjezdovkám, jelikož si to prostě víc užívám. Během mého pobytu v horách jsem zjistila, že většina francouzů postrádá, pro mě tak důležitý, pud sebezáchovy. Na modrých sjezdovkách (které by v Čechách rozhodně byly označené červeně) jsem byla skoro sama. Nemůžu říct, že by mi to vadilo, ale nechápu, že tam nebylo spousta zlomenin a tak... Když jsem já asi třetí den jela červenou, tak jsem se vymázla tak, že jsem jela 5m na zádech a dalších 10m na břiše, a snažila se zabrzdit, jenže to mi to vůbec nešlo, protože ta sjezdovka byla děsně prudká...
   No uteklo to hrozně rychle. Jestli budu mít dneska čas, tak vám na instagram dám nějaký fotky :D
Z hor jsme odjeli v sobotu ráno a tentýž den večer jsem pak dělala servírku na jednom večírku, a dokonce jsem se tam bavila s jednou rodinou, která taky děla hostitelskou rodinu jedný český studentce!! Ta studentka tam ale nebyla, což je škoda... Ale nevadí :D
   Tak se mějte hezky a já jdu ještě před tenisem aspoň rozepsat shrnutí tohohle týdne :)
Paaaaa

1 komentář: