pátek 7. února 2020

8. 2. Devatenáctka

Zdravím všechny z mého francouzského pokoje!
Musím říct, že psát si tu blog vůbec není od věci. Už jsem zapomněla hrozně moc věcí a když jsem pak pročítala nějaké starší příspěvky, bylo to furt jen "A jo vlastně!" Takže jsem zase děsně namotivovaná  a můžeme se do toho pustit.
Celé pondělí a úterý jsem zůstala u mé hostitelské rodiny a vlastně jsem skoro celou dobu spala. V úterý večer jsem ale vylezla z postele a vrátila se na internát, abych mohla ve středu nastoupit do školy. A vzhledem k tomu, že ve středu se tu nikdo moc neučí a intr se otvírá brzy, dalo se to zvládnout. Basket jsem ale tento týden vynechala, což přiznávám, že mě trochu mrzelo, ale na druhou stranu mám teď tolik věcí do školy, že mi volné odpoledne přišlo vhod a já se mohla věnovat přepisování českých poznámek. To bylo vlastně tento týden to největší téma, jelikož se za týden zase vracím, a kromě rodiny a přátel na mě taky čeká spooooousta písemek.
 Ve čtvrtek jsme psali z francouzštiny a z toho mám dobrý pocit. No a v pátek byla písemka z občanky, kterou jsem pěkně zvrtala, jelikož jsem si nepamatovala odborný termíny, který se týkají prosperity firem. No a to byl trochu kámen úrazu. Hold uvidím, co z toho bude.
Za chvíli vyrážím na tenis a myslím, že dnešek bude dost super, protože můj "taťka" měl včera narozeniny a dneska bychom to měli slavit. Včera se mě moje rodina ptala, jestli mám ráda asijskou kuchyni, takže asi večer vyrazíme na nějaký jídlo, a to samozřejmě vítám s otevřenou náručí XD.
Tak já se jdu ve zbytku času vrhnout zase na českou školu a třeba zase za týden :D

Žádné komentáře:

Okomentovat