úterý 4. února 2020

3. 2. Osmnáctý týden

Zdravím, zdravím.
Přijde mi, že poslední dobou ten blog docela flákám. Ale co. Máte smůlu. :D
Minulý víkend jsem se zúčastnila skautské schůzky světlušek a vlčat, a teď už jsem oficiálně zapsaná mezi jejich vedoucí, což není ani takový závazek, protože schůzky tu mívají většinou jen jednou za tři týdny. Byl mi také nabídnut zdejší kroj, který jsem ale odmítla s tím, že mám svůj český. Jinak ta schůzka byla fajn. Trvala dvě hodiny a prostě jsme hráli hry a pak něco malovali. Na začátku za mnou přišla jedna holčička s otázkou, jestli jsem z Japonska. Řekla jsem že ne a zeptala se, jak jí to napadlo. "No že máš trochu přízvuk" XD.
Po skautech mě moje rodina vzala na hokej, který teda "náš" tým dost prohrál (2:20), ale stejnak to bylo super, a tak slušný a neagresivní fanoušky by mohli čeští hokejisté závidět.
   Ve škole se nic moc nedělo. Vlastně to byla celkem nuda, protože odjely dvě moje velký kámošky na týden do Německa a bylo to znát. Ve středu mě čekal basket a ten byl úžasnej! Tentokrát jsem si nezapomněla ponožky, takže se běhalo o něco líp. Celou dobu jsme hráli a bylo to prostě super. Ve čtvrtek jsem pak vycházela z intru i se sbaleným kufrem, jelikož jsem měla po škole nasednout na autobus a jet na víkend do Čech!! Cesta to byla delší, než by mi bylo milo, jelikož jsme nabrali pořádný zpoždění, když si nějaká rodina přitáhla tolik kufrů, že se to do busu nemohlo ani vejít, a pak, když se nám cestou rozbil motor a my museli venku ve škarpě čekat, než se to vyřeší. Zkrátka 27 hodin na cestě bylo dost, ale za ten Kubošův maturák to stálo. V sobotu pak byl na programu dětský karneval, kde jsem byla (spolu se Símou a Bárou, které byly taky po maturákách) součást hudebního tělesa. A v neděli po obědě už jsem zase seděla v autě na cestě do Prahy. V pondělí jsem dorazila ve 4:15 do Remeše, kde mě čekala osmikilometrová procházka v dešti na vlakové nádraží. Do "mého" města jsem se pak dostala v 9 hodin, a zamířila rovnou do mé hostitelské rodiny, kde jsem se hodila marod.
Nakonec se z toho vyklubal týden pěkně nabitý, tak aspoň není nuda. Teď bych se měla pořádně začít probírat českou školou, protože jinak nevím, co budu za dva týdny dělat, až přijedu psát testy... Jo a nevím jestli jsem vám to říkala, ale v čechách pobudu jen týden a ten druhý strávím s mou cirkusovou ségrou a její rodinou na horááááách!! :D
Mějte se krásně a zas na konci týdne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat