pátek 24. ledna 2020

24. 1. Sedmnáct

Další týden je pryč. Už zase?!
Pondělí začalo dost děsivě, a to když se nějací moji spolužáci o něčem dohadovali s učitelem, který po chvíli hodil učebnici na stůl a řekl, že ho nebaví učit ve třídě, kde se s nim jen studenti dohadují a slovíčkaří. Takže nám v polovině hodiny řekl, ať si děláme co chceme, ale neděláme bordel, že dneska už s námi nic dělat nebude. Drsný, co?
Taky nám během týdne řekli, že nám změní fyzikáře. Příští týden nás čekají poslední hodiny s naším dosavadním profesorem. Další změny učitelů proběhly v informatice a občance.
A jsme u středy. To je den, který určitě stojí za zmínku, protože jsem se šla mrknout na basketovej trénink. Vzniklo to tak, že jsem se mojí kamarádky, co tu hraje basket ptala, jestli bych nemohla chodit s ní. Takže ona mi to tam vyjednala, ale už tam se mnou nešla, protože jí to nebaví. Na ní je to prý na moc nízký úrovni. No já jsem se nenechala odradit a šla jsem. Jenže. Zapomněla jsem si ráno vzít do baťohu ponožky, ve kterých bych pak mohla hrát, jelikož jsem zase měla sukni a silonky. No a protože po škole ještě nebyly pokoje otevřený, byla jsem bez ponožek. V tělocvičně jsem se ptala nějakých holek, jestli nemaj pár navíc, ale neměly. Joooo, dvě hodiny běhat v teniskách bez fuseklí... Už jsem zažila i lepší věci. Takže teď mě doprovází mých 6 puchýřů, rozmístěných různě po chodidlech. XD Jo a co se kvality tréninku týče, tak to bylo super. Byli tam nějací kluci (nikdy předtím tam prý nebyli), kteří nás (asi 4 holky) měli trénovat. Takže jsme celý dvě hodiny hráli a teda, byla jsem pěkně mrtvá. Ale bylo to vážně super. Jen to teda pro moje tělo byl děsnej šok, když jsem tu půl roku skoro nehnula brvou a najednou jsem po něm chtěla nějaké rychlé pohyby.
Dneska odjely dvě moje kamarádky na týden na nějaký výměnný pobyt do Německa, tak jsem zvědavá s čím se vrátí, protože než odjely, bavili jsme se o tom, co by měly znát za věty, a nevěděly jak říct že mají hlad nebo jak se řekne pravá a levá. Tak jim držím palce.
Dneska jsme měli psát z občanky, ale učitelka stávkovala, takže jsme kočili dřív :D
Jinak permanentně nestíhám, ale to už se stalo takovou součástí mého života.
No to je asi všechno, tak se mějte hezky, já jdu něco dělat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat