pátek 17. ledna 2020

18. 1. Týden šestnáct

Nazdar, nazdar!
Poslední dobou se ocitám v časovém pressu, tak nebudu dlouze rozjímat nad zbytečnostma, a jdeme rovnou na tenhle týden.
   Měla jsem možnost, vyrazit s mými cirkusovými spolužáky na další kulturní akci, tentokrát šlo o nějaké tanečníky z Kanady. Musím se přiznat, že nějaké poselství toho vystoupení mi uteklo. Prostě jsem vůbec nepochopila, o co tam šlo, ale když jsem se pak doptávala kamarádek, říkaly, že taky nemají nejmenší tušení. Ale co, bylo to zajímavý a vlastně se mi to líbilo :D.
   Taky se celý týden dost motal kolem úkolu z francouzštiny, který jsme sice dostali už před prázdninami, ale odevzdat jsme ho měli až tento čtvrtek. No... Dostali jsme čtyři texty, každý na dvě strany, a společně s nimi i papír s otázkami, na které jsme měli odpovědět a pak s jejich pomocí ty texty rozebrat. Náš úkol měl mít minimálně 4 strany, v lepším případě víc.  Jednalo se o texty z počátku 19. století až po druhou polovinu 20. století. Tomu nejstaršímu jsem nerozuměla. Hledala jsem to anglicky, s tím, že by to mohlo pomoct. Našla jsem to jen v audioverzi, a nerozuměla jsem tomu o nic víc, než francouzskému textu. Pokus hodit to celý do překladače taky selhal, a jediné co jsem z toho obdržela, byly dvě strany náhodných slov. Tak jsem celej můj rozbor postavila na těch asi třech větách, které jsem dokázala posbírat a uvidím. Moji spolužáci tomu prý taky vůbec nerozuměli, tak snad dobrý XD. Jinak jsem svou prací popsala 6 stran, což považuji za opravdový úspěch.
   No a pak už se nic strašně zajímavého nedělo. Psali jsme z matiky a to bude propadák. víc bych to nerozváděla... Pak jsme dostávali známky z našeho projektu z angličtiny, na kterém jsme pracovali ve skupinách a z toho jsem dostala 17/20, tak dobrý. A taky jsme psali další věc z biologie, tak uvidím, co z toho vyleze :D.
    Vlastně ještě další věci! Bavila jsem se s Luise (tady mojí nejlepší kámoškou) o tom, že se mnou musí jet někdy do Čech. Tak když všechno vyjde, mohla by se u nás v červnu ukázat!!! Pak se mi povedlo udržet se na monocyklu a ujet několik metrů, aniž by mě někdo musel držet za ruku! Dále se v Hradci koná YMCA ples, tak si to užijte! A asi poslední věc je, že by se měl v nějakých novinách objevit můj rozhovor, který se dá taky najít na stránkách školy. Tak kdybyste měli toho čtení málo, nechám vám tu a něj odkaz :)
No nic, já letím ještě něco udělat do školy a pak na tenis.
Mějte se fanfárově :)

https://www.gyoa.cz/skola/aktuality/ze-zivota-skoly/nase-studentky-ve-francii/

2 komentáře:

  1. Od monocyklu není daleko k monoklu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to poprvý četl jako na motocyklu:-)jsem si říkal co to ...XD

      Vymazat