pátek 6. prosince 2019

7. 12. Dvanáct - už bych se zase měla začít balit

Další týden? Už?!
V pondělí mě už nečekal badminton, ale lekce akro-tance. Zatím se to jeví jako zábava. Hlavně díky tomu, že tam máme pracovat v malých skupinkách, a protože jsou moje kamarádky praštěný. Taky jsem v pondělí viděla další cirkusové představení a měla jsem něco prezentovat před třídou. Když přišla hodina francouzštiny, chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou, tak jsme šly s mojí kamarádkou jako dobrovolnice. Šlo o to, že jsme měli přednést naší analýzu nějaké básně, kterou nám učitel zadal. Tak jsem já řekla, co jsem měla, pak moje kamarádka, pak já a zakončila to zase ona. Vlastně to šlo dost hladce, a když jsme skončily, celá třída nám hrozně tleskala, ukazovala mi zdvižený palce a strašně mě za můj posun ve francouzštině chválili. Po hodině mi řekla jedna kamarádka, se kterou se tu bavím hned od prvního týdne, že když mě sledovala před tou tabulí, připadala si jako děsně pyšná matka XD.
V úterý jsme psali z angličtiny, tak uvidím. Jinak se nic zajímavého nedělo. Stejně tak ve středu.
Ve čtvrtek byla celonárodní stávka a já měla ve škole jen jednu hodinu. Ta sice byla strašně zajímavá a skvělá, nicméně internát byl až do 18h zavřený a venku mrzlo. Školní i městská knihovna byly zavřené a já si s sebou nevzala počítač. Takže to byla vážně zábava... Celé dopoledne jsem si četla v jedné učebně a odpoledne pak už bylo v pohodě, protože moje kamarádka čekala na autobus a tak jsme se spolu potloukaly městem a koukaly na film. No když jsem se pak večer dostala na pokoj byla jsem promrzlá skrz na skrz. Ale aspoň jsem objevila, že tady přece jeden sekáč je. A dokonce nejde jen o oblečení, ale také o knížky. A že nevíte co jsem tam objevila? Hraničářova učně 1, 2! Takže už je mám u svojí "rodiny" v pokoji na stole :D.
V pátek jsme měli psát z biologie, ale nějak se to zrušilo, protože na to učitelka zapomněla. Pak se mělo psát z občanky, tak jsem si před hodinou přečetla wikipedii a snad to, co jsem učiteli napsala stačí. Každopádně jsem zase klasicky nestíhala, ale na svojí A4 popsanou z obou stran jsem byla pyšná.
Za chvíli vyrážím na tenis, a odpoledne myslím že pojedeme do Remeše na Vánoční trhy. No a zítra jsem napsaná jako dobrovolník při organizaci jedné dobročinné akce, která bude probíhat v obchodním centru. Tak vám pak všechno vylíčím.
Jo  a ledové království bylo skvělýýý :D
Za dva týdny mě tam máte :D

1 komentář: