neděle 1. prosince 2019

1. 12. Jedenáctka.

Konečně už je tu prosinec! Víte, jak jsem říkala, že moje francouzská rodina je ujetá na Vánoce? Tak tu teď po ránu sedím u už ozdobeného stromečku, který je tu od minulého víkendu. Samozřenmě mám na sobě vánoční svetr a piju čaj z červeno-bílého hrnku XD.
No, ale k uplynulému týdnu. Začal jako veliká katastrofa, když jsem zjistila svojí známku z fyziky a z občanky. 7/20 a 6/20. Můj průměr tímto výkonem až hrozivě klesl a stejně tak moje chuť jít znovu do školy. Pitomá francouzština... Pak jsem to ale rychle rozdýchala a namotivovaná to změnit vyrazila. Na další ránu jsem nemusela čekat dlouho. 9/20 z francouzštiny. Není to až tak zlé, ale můj průměr se zase o něco zcvrkl.
Nevím, čím jsem si to vysloužila, ale můj učitel na francouzštinu mě má děsně rád. Protože se blíží konec prvního trimestru (to už mám vážně zase jen tři týdny a budu zase doma?!?!), shrnoval naše průměry a říkal nám, že nám ještě nějaká známka určitě přibude, ale jak se to zatím má. Vyzdvihl mě, před celou třídou mě pochválil a řekl, že mám jeho ohromnej respekt a uznání... No prostě to, co chce někdy každej slyšet. A ještě víc to chce každej slyšet, když má za sebou tak trochu mizerný dva týdny. Po hodině mi pak nabídl, že kdybych chtěla, můžu s nima jít tenhle týden znovu na cirkusové představení. Hrozně jsem chtěla, ale ještě mi nedorazila kartička, se kterou bych tam mohla chodit se slevou. Ale on mi řekl, že mě zve divadlo, a ať určitě dorazím. A to představení bylo dech-beroucí! Šlo o nějaký Australany (Backbone), a teda klobouk dolů!!! Já nevěděla, na co se koukat dřív. Vážně to bylo skvělý.
Jinak jsme z francouzštiny měli ve dvojicích napsat rozbor nějaké básně, kterou nám ten učitel už předtím dal, takže jsem si jí přeložila už před nějakou dobou. Z toho máme 11/20, což není zas tak zlé, protože učitel říkal, že to mohlo dopadnout líp a že nejlepší známka byla 16/20. Zítra nás čeká prezentace našeho rozboru před třídou, tak jsem na sebe zvědavá. Každopádně mě tu francouzština děsně baví a občas i odpovídám, když se učitel na něco ptá. Tady se dost často dává známka i za to, jak se zapojujete v hodinách, jak jste aktivní a jak to berete vážně. No a protože mě má náš učitel rád, vysloužila jsem si 16/20, což je zároveň i nejlepší známka, jaká byla daná. No není to neuvěřitelný?! Z francouzštiny! Já! No když jsem to včera zjistila, doslova jsem doma skákala radostí. A díky bohu, mám tak skvělou "rodinu", která ze mě měla taky děsnou radost a ještě víc mě namotivovala.
Jinak jsem v pátek před třídou měla stručně prezentovat historii firmy Ferrero, a když jsem se spolužáků ptala, jestli mi rozuměli, říkali, že bez problémů :D
Taky jsem psala další písemku z matiky, ze který mám 8/10, jenže to už je na druhý trimestr, takže mi to s průměrem nepomůže. Takže to vypadá, že můj definitivní průměr z matiky za první trimestr je 17,3/20. To pokládám za úspěch :D
Dneska mě čeká návštěva muzea, výstava betléma a pak jsem domluvená s dvěma kamarádkami, že půjdeme večer do kina na Ledové království 2.
Tak se mějte krásně a dorazte dneska do Pelhřimova na náměstí ke stromečku, bude tam zpívat náš Tensing!!! :D
Paaaaaaaaaaaa


2 komentáře:

  1. Kamarádi tady na GyPe teď zrovna taky nedostávají nejlepší známky :-(. To asi dělají ty blížící se svátky.

    OdpovědětVymazat
  2. 17,3/20? To mám z matiky podobný průměr 🙂

    OdpovědětVymazat