pátek 13. prosince 2019

14. 12. Třináctka

Vítejte, vítejte u dalšího týdenního shrnutí.
Jako první věc vám musím poreferovat o té akci, na které jsem byla jako dobrovolník. Téléthon tu pořádá každý rok něco jako nájezd do obchodních domů, a snaží se vybrat co nejvíc peněz pro vozíčkáře a nemocné. Takže jsem si řekla, že nebudu jen tak sedět doma a zapsala jsem se jako pomocní ruka. (Musíme si něco takového v Čechách taky udělat!) Celý víkend byly po obchodním centru rozestavěny stanoviště, kde si mohly za jedno euro kolemjdoucí vyzkoušet určitou aktivitu. Například tam byl pingpongový stůl, u kterého si mohli zájemci vyzkoušet jak se hraje, když jste usazeni na kolečkovém křesle. Nebo tam byla velká trampolína, a taky takový ten býk, co z něj nesmíte spadnout. A pak ještě spousta věcí. Takže až se vrátím, pořádně to zkopírujeme i u nás!
Jinak školní týden utekl děsně rychle... Jako vždycky.  Je to až trapný znovu říkat, ale zase se nic zajímavýho nedělo. Měli jsme psát z fyziky, ale učitel stávkoval, takže nás to čeká příští týden. Už máme vysvědčení, které nám ale nikdo nedal hezky za potlesku před třídou, ale objevilo se na francouzských Bakalářích. Ale to si pro vás nechám až do příštího shrnujícího článku. No a jinaaak, asi vážně nic. Vlastně jo, ve středu proběhla další zkouška požárního poplachu (vzrůšo, co XD) a zapsala jsem se tu na nějaké taneční vystoupení. A psali jsme z biologie, ale známku ještě nevím.
Za chvíli zase razím na tenis a pak nás čekají nějaká vystoupení, na která máme spadeno. Jedno je nějaké taneční a to druhé už nevím. A když jsem byla minulý týden dobrovolničit, potkala jsem tam zdejší skauty, tak jsme si nějakou chvíli povídali a domluvili se, že s nimi můžu jet na Betlémské světlo. Takže zítra mi jedna holčina půjčí kroj a pojedu s nimi do Remeše. Jen jsem ještě nevymyslela, kdy se budu balit...
Tak se mějte fanfárově, já jdu pracovat na nějaké práci pro paní Makovcovou, kterou musím za šest dní odevzdávat... Naštěstí už dodělávám poslední detaily.
Pac a pusu! :D

1 komentář: