neděle 29. září 2019

29. 3. Týden číslo čtyři

Chápete to!!! Už je to měsíc!!!!
Spousta lidí říkala, že za měsíc se to všechno zlomí a bude to dobrý. No, že by mi to tu přišlo nějak zázračně jiný, to se říct nedá. Za mě je to tu furt stejně skvělý, jako celou dobu. :D
   O víkendu jsem se přidala ke kašlající většině, takže jsem nic spešl nedělala. Jen prostě čajovala a potila se. Zábava... Ale v pondělí už jsem vykurýrovaná stála v hale připravená na badminton. A světe drž se, byla to docela zábava! Hrála jsem s holkama, který mají k tomu sportu dost podobnej vztah jako já, takže to byla pohoda.
   Z mojí práce, kterou jsem minulý týden odevzdala v češtině, a kterou jsem nepochopila, jsem nakonec dostala 8,5/20, což na jednu stranu není tak zlý, na to co jsem vyplodila. Ale na druhou stranu, na to, že jsem měla celý týden... No, nevím. Zrovna dvakrát spokojená se sebou nejsem. Tak pro příště...

   Během týdne mě taky čekalo pár písemek. První byla francouzština - poezie. (Díky bohu, za můj kapesní slovník!!!) Nějak jsem to přeložila, na něco jsem odpověděla a dokonce tam byly i pokusy o to se rozepsat! Nejhorší známka byla 4,5/20, průměr třídy 12/20 a bacha! já dostala 8,5/20!!! A když to učitel rozdával, tak mě před celou třídou hrozně chválil, (takže bych se nedivila, kdyby mě teď moje třída nesnášela - což nevypadá, že se stalo!) Ale co. Já ze sebe měla děsnou radost!
   Další písemka přišla z matiky a to nevím, jak dopadlo. Ale snad dobrý. Pak přepadovka z fyziky, která se psala ve dvojicích a šlo o nějaký pozorování. Na tom nevím, co bychom mohli zkazit, ale moje kamarádka, se kterou jsem to psala působila často dost nejistě. Ale známku taky ještě nevím. A taky nevím známku z biologie, kde nás učitelka překvapila s malou písemkou na pojmy. Řeknu vám, vysvětlovat ve francouzštině věci jako: buňka, chloroplast, buněčná stěna... No byla jsem hodně kreativní, když jsem to psala. A to jak víme, (že jo Ajuško...) není u písemek zrovna dvakrát ku prospěchu... No uvidím.

   Jinak.

  •  Byla jsem poprvé na tenise a dobrý! Když jsem se vracela, úplně jsem cítila, jak ze mě endorfiny tečou proudem.
  • Včera moje "ségra" vařila a tak moc jsem se dlouho nepřecpala.
  • Jí se tu strašně moc pečiva. Furt. Ke snídani, k obědu může být úplně cokoli, stejně si tu po tom dají kus bagety. Stejně tak k večeři. Třeba rýže s pečivem....
  • Už jen tři týdny a máte mě tam!! A určitě se na mě už děsně těšíte! Já vim... :D


Tak se mějte krásně, a ať se vám dobře spí!  :D

1 komentář:

  1. "A když to učitel rozdával, tak mě před celou třídou hrozně chválil, (takže bych se nedivila, kdyby mě teď moje třída nesnášela - což nevypadá, že se stalo!)"
    Jestli to nebude tím, že nejsi v Čechách Andulko. To jen v našem slzavém údolí se úspěch neodpouští. Užij si tu slávu.

    OdpovědětVymazat