sobota 21. září 2019

21. 9. Třetí týden - Už?!?

Zdravím vás všechny!
Pokud bych měla nějak shrnout uplynulý týden, nejlíp by ho vystihovalo asi slovo "únava". Ale co, začneme od začátku a to minulým víkendem. Moje vaření. V noci jsem se budila a říkala si, jaká byla kravina si toho naložit tolik... Ale dobrý. Vlastně jsem na sebe dost pyšná, protože se povedlo úplně všechno. Akorát byl trochu problém s nákupem, protože jsem si předtím seznam napsala česky a pak ho pomocí překladače přeložila do francouzštiny a předala "mamce". Ale na Google překladač není úplně spoleh, takže ta mamka některým věcem nerozuměla. A já si samozřejmě nepamatovala všechno a český překlad jsem neměla, takže když se mě pak v obchodě zeptala, co jsem myslela "tímhle" a ukázala do seznamu na "30g nějaký neznámý slovo" připadala jsem si jako idiot. Ale byla to sranda. A nakonec jsme to spolu nějak vymyslely, takže jsem měla všechno.
   No a škola... Ta začala tělocvikem. A to byl propadák. Teda aspoň pro mě. Já se těšila, že to bude jako v Čechách, že si budeme pinkat, u toho si povídat, hrát různý badmintonový hry... Prostě zábava a pohoda. No... Jenže to se nekonalo, protože po nás ta učitelka chtěla, abychom hráli pořádně, abychom smečovali a byli zákeřný. Jenže... to mě nebaví, protože badminton neumím a pak si to  vůbec neužiju. Takže tělák byl mizernej. A v pondělí mě to čeká zas... ach jo. Třeba to bude tentokrát lepší.
   Jinak nic moc zajímavýho. Na občanku jsme si měli zjistit něco o třech osobnostech, který nám učitel zadal. jenže já nevěděla na co to chce, tak jsem si o nich pár věcí vypsala v češtině, abych tomu pak zpětně rozuměla. A pak přišel do třídy a začal to vybírat. Sice jsem se mu omluvila, že to mám v češtině, ale řekl, že si s tím nějak poradí... Tak uvidim, co z toho bude. :D A konečně jsem dělala něco do český školy. A taky jsem o víkendu dočetla svojí první knížku ve francouzštině! Bylo to takový to jednoduchý čtení, ale co... První knížka!!! :D
   Už je tu celkem kosa a na intru a po škole furt někdo kašle. Přirovnala bych to k plicní léčebně, ale vzhledem k tomu, že tu tak polovina lidí kouří, ten pojem se mi sem moc nehodí...
   Včera jsem s mojí "ségrou" byla sama doma, tak jsme si společně vařily a trsaly na všechny možný písničky. A pak si zalezly na gauč a koukaly na Asterixe a Obelixe. Joo... takovej večer jsem potřebovala.
   Jinak jsem dneska až překvapivě namotivovaná a plná energie!
Tak pa!

2 komentáře:

  1. A kdo vám říkal, že Google Translator se tváří jako kamarád, ale je to ve skutečnosti "false friend"? :-)

    RD (to je odpověď i podpis ;-)

    OdpovědětVymazat