sobota 5. října 2019

5. 10. Pátý týden

Další týden za mnou. Teda musím říct, že to utíká neuvěřitelně rychle.
   V pondělí večer jsem měla stejskavou. Zatím tu největší, co mě tu potkala. A strašně jsem si přála, aby mě někdo objal. Tak jsem došla do pokoje, kde bydlí moje spolužačky a ubrečená jsem je poprosila, jestli by mě neobjaly. Hned se na mě sesypaly. A pak mi udělaly čaj. Teda musím říct, že ta chvíle, kterou jsem s nimi strávila, mi neuvěřitelně pomohla.
   Z písemky z matiky jsem dostala 16,5/20. Třídní průměr byl 10/20, takže jsem se sebou dost spokojená. Moje písemka z dějáku se mi neznámkovala. Ale měla jsem tam toho tak půlku. Přepadovka z fyziky dopadla 6/10. S tím dokážu žít. Ale abychom toho z té fyziky neměli málo, psali jsme další písemku. Teď už ale předem hlášenou a větší. Téma: Zvuk. Něco jsem tam psala, ale stihla jsem jen půlku (ono se s mým tempem překládání slovních úloh není čemu divit).
   No a moje písemka z bižule dopadla nad očekávání. Dostala jsem 8/10, což bylo nejvíc z celé třídy (vlastně jen z mojí půlky třídy), a byla jsem jediná, kdo toho dosáhl... Nevím, jak se to mohlo stát. Ale takovou radost jsem ze sebe dlouho neměla.
   Taky celá moje třída psala nějaký srovnávací testy. Vlastně je psalo všech 8 tříd prváků, co tu jsou. Šlo o testy z francouzštiny a z matiky. Psalo se to na počítači a nesměla jsem mít svůj slovník... No... Můj třídní, který tam u toho byl si sedl vedle mě s tím, že kdybych něčemu nerozuměla, tak mi bude pomáhat. Jenže... Já nevím, na co se rozdělují jejich slovesa, jaký druhy vět mají, nevím jak pojmenovávají slovní druhy a kolik časů vlastně existuje. Takže jsem to zkonzultovala s mým učitelem a ten mi řekl, ať se na tu francouzskou část vykašlu, že to pak vedení vysvětlí a  ať rovnou začnu dělat matiku. Nevím jak se řeknou rovnoběžky, kolmice, těžnice, a spousta dalších matematicky zaměřených slov. Takže jsem si moc nepomohla, jelikož většina úkolů byly slovní úlohy. O něco jsem se pokusila. A naštěstí to není známkovaný, takže vlastně o nic nejde.
 
   Musím říct, že si s každým dnem víc a víc uvědomuji, jak jsem ráda, že jsem tady. Neumím to moc popsat, ale vážně jsem ráda, že tu jsem.
  Teď se mi nějak nakupily věci do český školy, tak s tím jdu zase pohnout.
Mějte se fanfárově.

1 komentář:

  1. Greetings and best regards from England :-). Good work, I am proud of you. Keeping my fingers crossed.

    OdpovědětVymazat