sobota 9. listopadu 2019

9. 11. Mávám osmému týdnu

   Prázdniny byly skvělý! Jsem moc ráda, že Vás mám, a že jsem se s Vámi mohla zase vidět, protože jsem se už na všechny hrozně těšila. A samozřejmě se omlouvám těm, se kterými jsem zase tolik nepobyla  ...je Vás hrozně moc.
   Do Francie jsem se vrátila v neděli odpoledne, kdy jsem se zmohla jen na to se najíst a pak padnout do postele a spát tak 13 hodin v kuse.
   Celý týden byl jinak v pohodě. Až mě zaráží, co mě to popadlo, ale nějak děsivě jsem se vrhla do čtení. Takže jsem si za poslední týden na svůj seznam přečtených knih připsala 5 dalších (česky). Děsivý, co? Dál asi budu psát v bodech, pro větší přehlednost, a protože je to snadnější než dlouhej souvislej text XD

  • Rozbily se nám na škole jediný holčičí záchody, který tam jsou. Všechny jsme skákaly nadšením (-_-), když se na jejich dveřích objevil nápis, ať nějakou dobu chodíme na klučičí. Do čtvrtka jsme se tam museli mačkat. Ještě že tu nikdo moc neřeší pitný režim...
  • Protože byl Halloween, měli jsme na intru jeden večer společně koukat na horor. Někdo možná ví, že jsem v životě takovou chybu už jednou udělala (a myslim že ani Síma s Bárou z toho  tehdy nevyvázly bez nočních můr...), a nehodlala jsem ji opakovat. Takže jsem se dobrovolně přihlásila, že místo našeho školního kina, zamířím do volné učebny se učit (v mém případě číst). Asi po půl hodině, kdy jsem tam seděla ještě s ostatními strašpytly, dorazil učitel a řekl nám, že tam musíme být, dokud horor neskončí. Dvě a půl hodiny jsme tam klepali kosu! Ale stejně jsem ráda, že jsem se rozhodla, jak jsem se rozhodla, přestože mi potom moje jedna spolubydlící řekla, že to bylo slabý. Druhá se totiž klepala a utírala si slzy.
  • Znovu jsem žádala o angličtinu. Doufám, že to tentokrát vyjde, jinak už to asi vzdávám. Moje náhradní rodina mi musela napsat přímluvnej dopis, aby se to hnulo. Tak mi držte palce.
  • Vzpomínáte si na mojí pokaženou písemku z fyziky? Třídní průměr je 7,25/10. Já mám 7,5/10!!! Volejte sláva a tři dny se radujte! I když, furt mě samozřejmě štve, že jsem s
    i to tak blbě zvrtala.
  • Dneska jsem byla v Remešiiiii
Tak se mějte hezky, pište dopisy Ježíškovi (na to není nikdy moc brzy) a pa :D

1 komentář:

  1. Volám sláva a tři dny se raduji.
    Za angličtinu bojuj, pak budu provolávat ještě větší slávu :-).
    RD

    OdpovědětVymazat